LERAAR WAS BESIG

LERAAR WAS BESIG -- JOKE

'n Leraar was besig met huisbesoek met sy fiets, toe hy 'n seuntjie raaksien wat op die sypaadjie 'n grassnyer probeer verkoop. "Hoeveel wil jy vir die grassnyer hê?" vra hy. "Ek soek net genoeg geld om 'n fiets vir my te koop," antwoord die seuntjie. Die dominee dink 'n bietjie en vra: "Sal jy my fiets neem in ruil vir die grassnyer?" Die seuntjie wou eers met die fiets 'n draai ry, maar toe hy terugkom is hy gereed om die knoop deur te hak. Die leraar neem die grassnyer en begin die aansitter se tou trek, maar sonder sukses. Hy roep toe die seuntjie nader en sê: "Maar hierdie grassnyer kan dan nie loop nie." Die seuntjie sê die geheim is dat jy eers moet vloek voor hy vat. Die leraar sê toe dat hy nie vloek nie. "Ek is al so lank gered dat ek nie eens meer onthou hoe om te vloek nie." Die seuntjie glimlag tevrede en sê: "Hou maar net aan om aan die tou te trek. Oom sal gou genoeg onthou."

SO WHAT DO YOU THINK OF THIS JOKE ???


--BACK--